Το «ΓΡΑΦΗΜΑ» ιδρύθηκε το 1993 ως εταιρεία παροχής υπηρεσιών στον τομέα των εκτυπώσεων και εκδόσεων πανεπιστημιακών βιβλίων και τα τελευταία χρόνια λειτουργεί υπό τη διεύθυνση του Ιωάννη Τσαχουρίδη, απόφοιτου Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.
Δραστηριοποιείται στον τομέα των εκδόσεων πανεπιστημιακών – επιστημονικών βιβλίων και λογοτεχνικών βιβλίων, στην υποστήριξη επιστημονικών συνεδρίων, στις αυτοεκδόσεις και στην παραγωγή έντυπου υλικού.
Από το 2016 το ΓΡΑΦΗΜΑ επεκτείνει τις δραστηριότητές του στην έκδοση και διακίνηση εκπαιδευτικών βιβλίων και βοηθημάτων για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε συνεργασία με διακεκριμένους συγγραφείς, εκπαιδευτικούς και εκδότες εκπαιδευτικών βιβλίων.
Επίσης, εκδίδει εικονογραφημένα παραμύθια και εκπαιδευτικά βιβλία για παιδιά προσχολικής ηλικίας και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου. Η προσπάθεια αυτή υποστηρίζεται από την πολύχρονη εμπειρία στον τομέα των εκδόσεων και τη δημιουργία ενός δικτύου διανομής 300 και πλέον βιβλιοπωλείων πανελλαδικά.
Μ' αυτή την ανάρτηση, καλωσορίζουμε τις Εκδόσεις Γράφημα και παρουσιάζουμε επτά (7) όμορφα βιβλία για τους μικρούς μας φίλους, τα οποία κυκλοφόρησαν τον τελευταίο χρόνο και σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα!
"Το αρκουδάκι που δεν αγαπούσε τα απογεύματα" του Γιώργου Μπουμπούση (κείμενα) και του Νίκου Γιαννόπουλου (εικονογράφηση), είναι αφιερωμένο σε όλα τα μικρά αρκουδάκια που ξεκινούν το ταξίδι στο μεγάλο ταξίδι.
Ο Άρης, ο μικρός αρκούδος, από τότε που ξεκίνησε το σχολείο, σταμάτησε να αγαπά τα απογεύματα. Το απόγευμα είναι η ώρα που διαβάζει κι έτσι χάνει το παιχνίδι στο δάσος με τους φίλους του. Πόσο λυπημένος και θυμωμένος νιώθει. Το αρκουδάκι παίρνει την απόφαση να ζητήσει από την Ημέρα να εξαφανίσει τα απογεύματα! Χωρίς αυτά δε θα υπάρχει διάβασμα για το σχολείο. Μπορεί όμως να υπάρξει ημέρα χωρίς απόγευμα; Και φταίει πράγματι το σχολείο και το απόγευμα που ο Άρης δεν βλέπει πια τους φίλους του; Το αρκουδάκι που δεν αγαπούσε τ’ απογεύματα διαπραγματεύεται το δύσκολο θέμα του διαβάσματος στο σπίτι. Η ιστορία δίνει αφορμή για συζήτηση και προτείνει τρόπους σε εκπαιδευτικούς και γονείς να συνεργαστούν με το παιδί και να το βοιηθήσουν να προγραμματίσει και να οργανώνει αποτελεσματικά τη μελέτη του.
"Θα μου χαρίσεις τα μαλλιά" της Ελένης Πολυματίδου, σε εικονογράφηση Δωρεθέας Λούκρη.
Μια ιστορία για τη διαφορετικότητα και για το πόσο αμήχανα μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε ένα χαρακτηριστικό πάνω μας που μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Για κάποιους μπορεί να είναι τα πυκνά φουντωτά μαλλιά και για κάποιους άλλους το να μην έχουν καθόλου μαλλιά. Πώς το διαχειρίζεται η ηρωίδα της ιστορίας; Τι συμβαίνει όταν η Ελένη συναντά τυχαία τη Στεφανία; Με τη διαφορετικότητά του να τις ενώνει, έρχονται πιο κοντά… και μήπως τελικά συμπληρώνουν η μία την άλλη;
"Ο Ιρά στη μαγική χώρα των αριθμών - δεκαδικό σύστημα, πρόσθεση και αφαίρεση α & β τάξης Δημοτικού" του εκπαιδευτικού Ηρακλή Κωτσαλίδη, με την Δωρεθέα Λούκρη στην εικονογράφηση.
“Οι αριθμοί είναι γεμάτοι λογική, φαντασία και μαγεία.” Αυτή είναι η φράση κλειδί του παραμυθιού που κρατάτε στα χέρια σας. Πρόκειται για την ιστορία του ταξιδιού ενός Άραβα, του Ιρά, στην μαγική χώρα των αριθμών. Το παραμύθι αυτό, του οποίου η ιδέα γεννήθηκε και ολοκληρώθηκε μέσα στην τάξη, μπορεί και πρέπει να διαβαστεί πολλές και άλλες τόσες φορές, μέχρι να γίνει κατανοητό από τους μικρούς μας φίλους, χρησιμοποιώντας κάθε φορά άλλα διαφορετικά παραδείγματα. Σκοπός τελικά του βιβλίου είναι οι μικροί μας φίλοι να πάψουν να φοβούνται τη χώρα των αριθμών και να αφεθούν στη μαγεία της. Καλό ταξίδι σε όλους, λοιπόν, πάνω στο μαγικό χαλί του φίλου μας Ιρά…
"Με το άλφα με το βήτα , φτιάχνουμε την αλφαβήτα" της Κατερίνας Θεοδωράκη, με την φανταστική εικονογράφηση της Δωροθέα Λούκρη, η οποία έχει συνεργαστεί αρκετές φορές με τον συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο.
Η αναγνωστική ικανότητα του παιδιού είναι μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη σε όλη τη διάρκεια της παιδικής του ηλικίας. Όσο μεγαλώνει αυξάνεται το λεξιλόγιό του ποιοτικά και ποσοτικά. Στη διάρκεια της προσχολικής και στις αρχές της σχολικής περιόδου, το παιδί κατανοεί τη μετατροπή των ήχων (προφορικός λόγος) σε γράμματα και λέξεις (γραπτός λόγος). Η φωνολογική επίγνωση θεωρείται η πιο σημαντική δεξιότητα για να μπορέσει το παιδί να κατακτήσει την αναγνωστική ικανότητα. Το βιβλίο αυτό επιδιώκει την καλλιέργεια της φωνολογικής επίγνωσης του παιδιού με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο, μέσα από ποιήματα, ερωτήσεις και ασκήσεις, ώστε αβίαστα το παιδί να προετοιμαστεί και να αποκτήσει την αναγνωστική ικανότητα.
Για περισσότερα βιβλία από τις "Εκδόσεις Γράφημα" της Θεσσαλονίκης, εδώ & εδώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου