Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Παιδικοβιβλία σε έμμετρη απόδοση της Μαριανίνας Κριεζή


"Αχ, γιατί να είμαι γάτα"
(Κείμενο-Εικονογράφηση: Colin και Jacqui Hawkins, 1987)

-Γάτα μου αγαπημένη γιατί είσαι μουτρωμένη; 
-Δεν μ' αρέσει η ουρά μου ούτε το νιαούρισμά μου. 
-Μοιάζω με χοντροπατάτα. Αχ, γιατί να είμαι γάτα! 

Τρυφερότητα και χιούμορ πλημμυρίζουν τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή και μας ταξιδεύουν στην αθωότητα αλλά και στις αγωνίες της παιδικής ψυχής. Ένα βιβλίο για να μάθουν τα παιδιά να αγαπούν, να εκτιμούν και να αποδέχονται τον εαυτό τους.


"Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης Ο Εμμανουήλ Α. Μπακούλης"
(Κείμενο: Dick King-Smith, Εικονογράφηση: Martin Honeysett, 1986)

«Φεύγω!» απάντησε ο μικρούλης Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης. 
«Όλο τον κόσμο θα γυρίσω, να βρω σοφούς να τους ρωτήσω: το Άλφα αυτό το κεφαλαίο σημαίνει τίποτα ωραίο ή τίποτ’ άλλο, συμφορά μου, που μου ντροπιάζει τ’ όνομά μου;» 

Τρυφερότητα και χιούμορ πλημμυρίζουν τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή και μας ταξιδεύουν στην αθωότητα αλλά και στις αγωνίες της παιδικής ψυχής. Ένα βιβλίο για να μάθουν τα παιδιά να εμμένουν στους στόχους τους, να μην απογοητεύονται από τις δυσκολίες και τις απορρίψεις και για να ανακαλύψουν τη δύναμη της αγάπης.



"Στης Καμηλοπάρδαλης τη μύτη"
(Κείμενο-Εικονογράφηση: Colin West, 1986)

Ένα βατραχάκι πρασινούλι 
σαν πρωτομαγιάτικο μαρούλι 
ήθελε να χτίσει ένα σπίτι 
στης καμηλοπάρδαλης τη μύτη. 

Τρυφερότητα και χιούμορ πλημμυρίζουν τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή και μας ταξιδεύουν στην αθωότητα αλλά και στις αγωνίες της παιδικής ψυχής. Η αναζήτηση της ουτοπίας μέσα από τον κόσμο των ζώων και με όχημα τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή γίνεται παιχνίδι και γέλιο.


Τρία εξαιρετικά βιβλία για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας, με την έμμετρη διασκευή της σπουδαίας στιχουργού, Μαριανίνας Κριεζή. Το σχεδιασμό εξωφύλλου είχε αναλάβει ο Αντώνης Γλυκός και είχαν επανεκδοθεί το 2013-2014 από τις εκλεπτυσμένες "Εκδόσεις Αιώρα".

Για περισσότερα βιβλία των εκδόσεων, εδώ, εδώ και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Νότες Λογοτεχνίας"

Πολιτιστικό ιστολόγιο (από το 2009) και ραδιοφωνική εκπομπή (από το 1999) με συνεντεύξεις, αφιερώματα, ρεπορτάζ, απόψεις, ιδέες και θέσεις γύρω από το Βιβλίο, τη Μουσική και το Ελληνικό Τραγούδι, το Θέατρο και τον Κινηματογράφο, τα Εικαστικά και τη Φωτογραφία, τη Θράκη...

Για αποστολές βιβλίων, περιοδικών, μουσικών έργων (LP-CD), καθώς επίσης και για προτάσεις, ιδέες, παρατηρήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας: theodosisv@gmail.com

Το blog δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Δημοσιεύονται άρθρα πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου και οι κάθε είδους διαφημίσεις απαγορεύονται.

Επιτρέπεται η χρήση και η αναδημοσίευση των άρθρων και των φωτογραφιών, με σαφή αναφορά της πηγής σε ενεργό σύνδεσμο. Υπεύθυνος - Διαχειριστής: Θεοδόσιος Π. Βαφειάδης.